Nieuws

GEVORDERD ASSISTENT ACCOUNTANT (M/V)

Je werkzaamheden bestaan uit het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen en beoordelen van belastingaangiften, het verzorgen van en het ondersteunen bij de financiële administratie op kantoor of op locatie bij de klant, alsmede het verder digitaliseren en automatiseren van de administratie. Je signaleert adviesopdrachten en voert deze uit. Je hebt klantencontact en neemt deel aan het vaktechnisch overleg. Bovendien heeft de functie doorgroeimogelijkheden tot de functie van relatiebeheerder. Je hebt een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Accountancy of Bedrijfseconomie en minimaal 2-4 jaar relevante werkervaring. Meer informatie vind je rechts op de pagina bij de andere vacature.

Salarisadministratie

 

Voor de meeste ondernemers is de salarisadministratie te complex om er even bij te doen. Ze besteden die daarom liever vaak uit aan een deskundige partij. Wij verzorgen desgewenst uw gehele personeel- en salarisadministratie van het arbeidscontract tot de uitbetaling van het salaris. Maar u kunt uiteraard ook een aantal zaken zelf doen en bijvoorbeeld alleen het berekenen en administreren aan ons overlaten. Kortom wij bieden u de nodige flexibiliteit. U kunt kiezen uit de volgende diensten:

 

  • Verzorgen van de salarisadministratie
  • Produceren van salarisstroken


  • Verzorgen van loonjournaalposten voor uw financiële administratie
  • Verzorgen van het jaarwerk aan het einde van het jaar
  • Aanleveringen aan de belastingdienst, pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen en overige instanties
  • Bijhouden van CAO ontwikkelingen en doorvoeren daarvan in de administratie
  • Ondersteuning bij de aanname en eventueel ontslag van personeel
  • Ondersteuning en advies bij wet- en regelgeving op het gebied van personeelszaken, zoals ziekteverzuimregelingen en Arbowetgeving

U kunt contact opnemen met de heer W.P.M. Hukkelhoven, salarisadministrateur

Copyright © Accountantskantoor Beurskens